Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2015 09:38 - Една равносметка!!!
Автор: elena1507 Категория: Хоби   
Прочетен: 553 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една равносметка!!! За да започна от някъде, ще направя кратка равносметка на постигнатите и непостигнатите мечти,на реализираните и нереализирани задачи,на сбъднатите и несбъднати желания. Родена съм преди около 30-тина годени в един не толкова голям град в Северозападна България. Имам страхотни родители,които все още продължават да ме подкрепят и един невероятен брат. Гордея се с тях!!! Имах истинско детство, което пожелавам на всяко дете. Обелени колена, много приятели, смях,сълзи,игри. Имах толкова мечти и желания,че всяка минута можех да я запълня с тях. С времето останаха реално постижимите,научих се да ги подреждам и да ги следвам. Научих се да наблюдавам,изследвам,избирам да казвам какво искам и какво не искам. Да отстоявам мнение и позиции. Пораснах!!! Сега аз самата имам семейство. На което се старая да давам всичко онова, което съм получила аз. В момента работя като детски учител, това е една моя сбъдната мечта. Тази професия не е лека,но е много благодатна за развитие и изследвания, а аз искам точно това. Мечтая още да уча психология и този блог много ще ми помогне. Тук ще публикувам най-вече моите наблюдения и разсъждения, представени по един интересен и забавно-сериозен начин. Надявам се да имате какво да споделите!!!



Гласувай:
5



Следващ постинг

1. cecobob - Тук ще откриеш всичко
09.12.2015 15:38
И нищо. Зависи, как търсиш, как пресяваш и какви интереси имаш. Но едно е вярно, ще се обогатиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elena1507
Категория: Други
Прочетен: 6163
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930